STAN PRZESYŁKI
Jak należy właściwie odbierać towar zamówiony na www.hurtowniaporcelany.pl ? Kilka prostych porad odnośnie zakupów na odległość:
Produkty wysyłane z naszego e-sklepu www.hurtowniaporcelany.pl są zawsze sprawdzane przez naszych pracowników przed wysyłką. Nasi pracownicy sprawdzają zarówno jakość produktu jak i kompletność zamówienia.
Towar jest zawsze dodatkowo zabezpieczany na czas transportu kurierem.
Przy odbiorze przesyłki sprawdź, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń mechanicznych (zgniecenie, rozerwanie, stuki w środku opakowania).
Zawartość przesyłki (pod względem uszkodzenia w transporcie i zgodności ze złożonym zamówieniem) prosimy sprawdzić po odbiorze przesyłki, najlepiej w tym samym lub kolejnium dniu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmy przewozowej (telefonicznie, e-mailowo) podając numer przesyłki, celem spisania protokołu szkody.
Po zgłoszeniu uszkodzenia przesyłki do centrali firmy przewozowej; zależnie od firmy, kurier przyjedzie ponownie w celu spisania protokołu szkody, lub będziesz mógł samodzielnie wypełnić protokół w wersji elektronicznej.
Koniecznie sporządź protokół szkody zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki (czyli: są znaki ostrzegawcze, naklejki ostrożnie, są opakowania jednostkowe w środku, paczka była odpowiednio zabezpieczona).
Informacje o uszkodzeniu tj. co dokładnie zostało uszkodzone, wraz z dołączonym zdjęciem uszkodzonego produktu i zdjęciem spisanego protokołu szkody prześlij e-mailem do nas sklep@hurtowniaporcelany.pl
Koniecznie dołącz swoje dane lub numer zamówienia abyśmy mogli zidentyfikować reklamację.
Po otrzymaniu powyższych informacji – niezwłocznie doślemy (za darmo) nowe elementy/produkty.